مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

هر چه اینجاست ؛ قلم و کاغذ و میز حتّی ؛ پیـــرتر می شوند جز کتاب هایی که هر روز ؛ هر روز .......
مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

هر چه اینجاست ؛ قلم و کاغذ و میز حتّی ؛ پیـــرتر می شوند جز کتاب هایی که هر روز ؛ هر روز .......

کتاب : حریر ِ گُل ریز ِ اندیشه هاست


طاقچه رنگی

چه اتّــفاقی می افتد اگر به نیازهای مُشتری پاسخ ندهیـــد!!!!
چه پیــش می آیَد اگر مَحصولات و خدمات ِ عالــی را با قیمت ِ مُناسِب در اِختیــار نَگذارید !!!!!
جواب ساده است : فَنـــا می شَوَند
به قول ِ دیکِنـــز " اکنون بهتَریـــن زمان هاست ؛ اکنون بَــد ترین زَمان هاست "
دو حالت پیش می آید مُراجعه کننده ای که به دنبال ِ  کتاب ِ مورد نظرش هست و با اشتیاق ِ کتابدار پیدایش می کند ؛ قهرمان ِ میدان است و برعکس پُرسیدنیست زمانی که نیابَـــد یافتنی اش را
اندوه ِ نازنـــینی سراپای وجودش را ......
و َ دیگَـــر در خطّ ِ عِلم پیـــش نمی رَود
مَهارت های خوب ِ  ارتباطی ِ کتابدار تاثیرگذارترین حالت ِ ممکن است در این ناممکن بازار
کتابدار ِ کاربَلَد؛می شود به مُراجعه کننده بگوید :
می توانم برایتان از کتابخانه ای دیگر امانت بگیــرَم
کتابی که دُنبالش هستید به امانت رَفتـــه است
از این که وقت گُذاشتیـــد نهایت ِ سپاس را دارَم
ارتباط ِ خوب یعنی دنباله ی کار ِ مُراجعه کُننده را گرفتن ؛ یَعنی اُمید دادن و تنها و تَنها با عباراتی جادوئی می شَوَد
حتّی زمانی که مراجعه کننده ای کتاب ِ دلخواهش را نیافت
فردا با روی ِ باز سمت ِ شما خواهد آمد .
امتحان کردنش با شما کتابدار ِ بزرگ

ناب نوشت: ما را نمی تُوان یافت؛بیرون از این دو عِبرَت؛یا ناقص الکَمالیم یاکامل القصوریم "بیدل"
چشیدنی :‌ آقای ِ سلیمان می شَوَد من بخوابم از سید محمدرضا واحدی
نکته نوشت: همه مان افراد معمولی هستیم؛خَسته کننده ایم،شگفت انگیزیم؛شجاعیم،قَهرمانیم ... فقط به روزَش بستِگـــی دارد "ملترز"


نظرات 11 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 17:19

چه تصویر زیبآآآآآآآآآآآآآآییست خیلی خوشم اومد مرسی از انتخابهای زیبایت سربلند باشی دوست عزیزم

سپاس گزارم

روزالی پیرسون دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 15:47 http://degardisi1.persianblog.ir/

ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ

ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا

سپرده شُده ایم به همان نگاه ِ خدا ...

سلام

و

خوش آمدید

.......

بلاگتان خاص می زَنَد

بنویسید و بنویسید

باز هم .

مجید شفیعی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 09:40 http://doostekaghazi.blog.ir/

سلام

مممممممممممممممممممممممممم

:)
@}-----

مثل تو بی شمار باد

سلام
میم هــــاتان پایدار /

مثل ِ من !

عهد قلم شنبه 13 تیر 1394 ساعت 12:30 http://ahdeghalam.blog.ir/

چقدر اینجا خاصه،،،
چیزای خاص رو دوست دارم...
موفق باشید..

سلام
وَ

خوش آمدید .

عهد ِ قلم ؛ عنوان ِ بلاگتان بی نظیر است

محتوا هم که کتابی ست بیشتر تَر زیبا می زَند .

لطفتان افزونــــــــ.

سلام همکار محترم.عبادات مقبول درگه حق! با حضورتون بعد از مدتها خوشحالمون کردین. مطالبتون هم خیلی جالب بود. بازم بهتون سر میزنم و از تجربیات ارزشمندتون استفاده میکنم.برقرار باشین

سلام
خوش تر آمدید به این جا .
طاعاتتان قبول ِ حقّ

خیلی وقت بود می خواستم سر بزنم به کتابداران ِ عزیز
ولی بلاگفا !!!!
از این به بعد می خوانمتان
برفراز باشید و برمَدار .

ترسا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 09:26 http://Baran423.mihanblog.com

سلام.خیلی خوشم اومده ازت...تقریبا یه جورایی مثل همیم.وب منم بیا...مرسی بابت مطالب خوبی که میذاری.

سلام
و
خوش آمدید

" آمدم خانه تان

یک جورهای ِ قشنگی بلاگتان را پسندیدم "

خوب می نویسید

موفق باشید و مویّــد

صحاف چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 23:02

چقدر دلم میخواهد مشتری کتابخانه شما باشم وتو برگردی وبگویی :

وای انتظار تو را نداشتم بیا بنشین تا برایت شعر های عاشقانه ی دلم را بخوانم اما هر چه سعی کنی چیزی یادت نیاد ومن فقط تو را نگاه کنم

چه گزینه های ِ نابی

ما باشیم و کتاب هایی که هنوز ...
و َ
شعرهایی که هنوز .....

مُشتری ِ پَروپاقرص ِ من باش بانو

نسرین چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 22:34 http://zemzemehayetanhaye.blog.ir/

ولی قبول کن خیل یوقتها هم صنفی ات کم کاری میکنن مینا اون عشقی رو که باید داشته باشن ندارن کتابدار باید عاشق کتاب باشه و به طبع اون عاشق کتابخون ها ولی خیلی ها نیستن و رفتار بدشون ادمو منزجر میکنه ولی وقتی به آدم لبخند میزنه روزت قشنگ میشه اون روز که یکی از کتابدار ها به اسم خطابم کرد کلی ذوق کردم فکرش رو بکن بعد هشت سال بالاخره یکی منو شناخت:)

قبول دارم دونه دونه حرف هات رو
هیچ کس شبیه ِ هم نیست
هیچ کتابداری " اخلاقیات ِ یک دستی " ندارد
- کتابدار عاشق خواندن باشد " خواندن برایش آزاد باید باشَد "
- تو رفتار کتابدارا رو بر من ببخـــش
- پیش می یاد
- نسرین تو همیشه برای ِ من فوق العاده بودی
از خیلی حیث: معرفی کتاب های خوبت
اشتهایی که داری به مطالعه
و معلّــــمی
" کم چیزی نیست معلمی"

خوش خاطره ها را امید دارم در کتابخانه بچِشـــی .

دانشجوی کلاس اول دبستان چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:56 http://martt.ir/

سلام

سخت و سنگین بود

"باشد تا رستگار شویم"

شب‌ها
وقتی ماه می‌تابد
من وضو می‌گیرم
و بهترین واژه‌هایم را بر می‌دارم
و می‌روم
بر مرتفع‌ترین ساختمان شهر ..
شب‌ها
وقتی ماه می‌تابد
من در دفتر مشقم
تمرین عشق می‌کنم
و ،
هزاربار می‌نویسم : « سوسن ماه است .. »
نگاه کنید !
پیراهنش بوی یاس می‌دهد
و دست‌های من
که آستین‌های او را بوییده‌اند ..
شب‌ها
وقتی ماه می‌تابد
من روحم را بر می‌دارم
و ،
سفر می‌کنم به دورها
مثل کرگدنی تنها
از معبر اندوه تا متن کودکی
تا ملکوت سوسن
وبعد ،
در بارگاه سوسن - این بقایای عشقِ خداوند -
و در حضور معنویت پیراهنش
روحم را
آتش می‌زنم ..


{ مصطفی مستور }


" و َ به حضـــور ِ او گرد آورده می شویم "

باشد تا رستگار شویم

زیباست " جمله واره ی معرکه ایست "

فجر سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:59

رولد دال در کتاب چارلی در کارخانه شکلات سازی:

آه، خواهش می‌کنیم، تمنا می‌کنیم، التماس می‌کنیم، درخواست می‌کنیم، تلویزیون را دور بیاندازید و به جای آن یک قفسه کتاب دوست داشتنی کنار دیوار بگذارید!

هنگامی‌که مردم از کتاب خواندن باز می­مانند، از فکر کردن باز می­مانند.دید رو

ممنون از انتخاب این قطعه ی زیبا از رولد دال

ندا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 10:45

سبز باش به عشق کتاب !!!!!!
چه خوب
تحسین می کنم این عشقو .

وَ

سلام

" بی تفاوت بودن به کتاب ؛ داغانَم می کُنَد " بی نهایَت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.