مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

هر چه اینجاست ؛ قلم و کاغذ و میز حتّی ؛ پیـــرتر می شوند جز کتاب هایی که هر روز ؛ هر روز .......
مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

هر چه اینجاست ؛ قلم و کاغذ و میز حتّی ؛ پیـــرتر می شوند جز کتاب هایی که هر روز ؛ هر روز .......

کتاب همیشه سبز است .


برایِ پائیزِ نارنجی رنگ سلام می کنم و سلامتی می خواهم  

برای تمامِ روزهایی که سفید بودم و تازگی ها اینجا سبز شدم نیز سلام دارم

برای کتاب هایی که همیشه ی سبزند آرزوی خواندن دارم

برای تمام کتابدارانِ خوبِ سرزمینم تبریک ها می نویسم

که روزشان مبارک باشد .






نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین جمعه 28 آذر 1399 ساعت 17:56 http://zemzemehayetanhaye.blog.ir/

چه خوب که دوباره برگشتی مینا:)

عزیزدلم
زمزمه جانمممم

بهارپاییزی سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 09:50 http://Www.paeai.blogfa.com

برای شما که دوباره مینویسی سلام دارم
رد و نشان دیگری از مداد کوچک نداشتیم
و دلتنگش بودیم بارها...
اگر اینستاگرام را به حضور خود مزین کرده اید آدرستان را برایمان بگذارید با لطفا های زیاد

سلاام بر دوست گرامی مان
بهارپاییزی
چه لطف ها کردید که امدید و خواندید.
همین خانه را دارم ( باشد که بنویسیم و دوباره دورهم )
زیبا می خوانمتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.