مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

هر چه اینجاست ؛ قلم و کاغذ و میز حتّی ؛ پیـــرتر می شوند جز کتاب هایی که هر روز ؛ هر روز .......
مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

مــِـــــــداد ِ کــوچَــــک

هر چه اینجاست ؛ قلم و کاغذ و میز حتّی ؛ پیـــرتر می شوند جز کتاب هایی که هر روز ؛ هر روز .......

بازگشت ؛ محبّت را خراب نمی کُند


f4b9f8fa0126a50179430dffbb01c928


مطمئنــــــا" هر جا خانه ای باشَد و کلیدی دستمـــان ؛ آن خانه ؛ خانـــــــــه ی ماست

از جفای‌ِ بلاگفـــا کوچیــــدیم بلاگ اسکای و از این جا معلوم نیست حالمان ؛ بالِمان

خیــــــلی هُنــَر کرده باشیم مطالبی می نویسیم در خـــور! بلاگفا را

نه تحسین می کنم و نه لَعیـــن..اتفاقی که اُفتاد و بَد اتفاقی بود

* شوخی که نیســـت مدیریت 5 تا از بلاگهایم را از دست دادم

* وحشتناک تر زمانی که خیلی از دوستان اهل قَلَم را نیز

* و بَدتَر زمانی که فهمیدم دیگر نمیتوان آن جا اقامت کرد

" جای ِ دوری نمی رود ؛ همــه چیز مهیــّا بود

خدایی که بالای ِ سرمان

همیشه حاضر

کِتابی که دم ِ دستمان

بالای‌ِ طاقچــه ی افکارِمان

و

کلمه ای که جاری ست

وَ کلامی می شَود

" سه نقطه چین ِ بی تکرار -خدا-کتاب-کلمه "

دلم برایت تنگ است

برگـــرد.


هایکو نوشت : کِتاب را ..... چرا که تنهائیـــَم را خاموش می کُنَد .

چشیدنی :‌" بار ِ دیگر شهری که دوست می داشتَم " از ابراهیمی ِ عزیز

نثـــرانه : فَصــل عوض می شود ؛ جای ِ آلو را خُرمالو ؛ جای ِ دلتنگی را دلتنگــی



نظرات 7 + ارسال نظر
بهار پاییزی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 16:20 http://www.paeazi.blogfa.com

تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد
خود این خلاصه ی غم های روزگار من است...

چقدر عالی..چقدر خوب‏!‏‏!‏
غرق لذت شدم این دقایقی که نفس کشیدم در هوای واژه هاتون...
نا خودآگاه تداعی شد عطر و بوی کتاب های کودکی
من یار مهربانم...
دانا و خوش بیانم...
با افتخار لینکتون کردم

سلام

و

خوش آمدید .....

ممنون

روزالی پیرسون دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 16:01 http://degardisi1.persianblog.ir/

به کودک فال فروش گفتم: چه میفروشی؟

گفت: به آنهایی که در امروزشان مانده اند

فردا را میفروشم

.........
گلچین ِ خوبی بود/

جاده دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:57 http://514313.blogfa.com/

من معمولا کم میفهمم مطالب شما رو ...
اینو اذعان کنم قبلا
نمیرسم به عمق قلم و مطالب شما
غواصیم خوب نیست
عذر تقصیر

سلام
و

ارادت /

من تا جائیکه می دانم قلمم خوش نیست
خوش قلم نیستم
قلمم سطحی ست
نمی دانم دقیقا" کُجای ِ حرف هایم عمیق اند !!!!

یلدا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:26

واژه ها معنی خود را به دلت بخشیدند
تا غــــــــزل سر رسد از آتیه جشمانت ...

سلام و آرزوی قبولی عباداتتان در ماه مبارک ایام بکام و التماس دعا

چـــه محشر انتخابی بانو

ممنونم.

روزگار خوش.

کتابخانه ن والقلم یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 10:40

سلام

به قول خودمون سنگ هرجا افتاد اونجا سنگین تره (به ترکی)

باشماموافقم بهتره اینجا بمانیم

تو ایستایی ایستا
دوستی ِ خاموش ِ ماه
همین جا
همین نقطه
جای ِ امن ِ نوشتنی ها

صحاف شنبه 6 تیر 1394 ساعت 22:35

برای زیبا نگاری چون شما همه جا خانه ی عشق است هرچند نبودن دوستان قدیمی کمی کدر میکند دل را ، اما خوب میشود تمام ناخوبی ها ، دل بد مکن .

..................

زیبای من
سیاه اگر چشمِ تو باشد
سرم که بر زانوانِ تو باشد
می دانم شب از چشم های تو می آید
پنهانی به دره ها می ریزد
بر کوه ها و دشت ها می گسترد
دریایی تاریک، زمین را در خود می پوشد
سیاه اگر چشمِ تو باشد
روشنای من است ..


{ لوسیان بلاگا }

فجر شنبه 6 تیر 1394 ساعت 14:00

امکان می آفریند و خراب می کند.امکانات ناشناس در طول جاده ها و چون زنبوران ولگرد به روی گمنام ترین گل های وحشی خانه می سازند.و امکان خرابی برای تمام وب سایت ها موجود.


امید که تمام مشکلات بلاگفا حل گردد و نقطه چین نویس دلشاد.
نا گفته نماند،هیچ پایانی به راستی پایان نیست ، در هر سرانجام مفهوم یک آغاز نهفته است.

چشیدنی لذیذیس!
بار دیگر شهری که دوست می داشتم احساسی ترین اثر نادر، شعر گونه با هلیاش!پیشینه ی نام هلیا را می دانید؟

سلام


زیباترین کتابی که از دوران دبیرستان بارها خوانده امش
و ارتباط خوبی با کتاب برقرار کردم
شعر نوشت داشت
نثرهای قوی داشت
کلا ... زیبا بود
توضیح دهید هلیا را .

....
نظر کتابخانه فجر

هلیا،آفریده ی خود نادر است با جابه جا کردن حروف واژه ی "الهی "و قبل از آن در هیچ فرهنگ نامی ثبت نشده .و جالب است همین نام را برای دخترش برمی گزیند بعد از خلق داستان!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.